Zoeken/Filteren
ASSORTIMENT
Beta RR50 Enduro Sport EURO5
Klik hier voor productbeschrijvingAlternatieve Brommer
-
€ 2.799,95€ 2.299,95 -
€ 2.999,00€ 2.699,95 -
€ 2.899,95€ 1.999,95 -
€ 3.199,95€ 2.699,95 -
€ 2.399,95€ 1.799,95 -
€ 2.549,95€ 1.999,95
- (Brommer) omschrijving
Beta RR50 Enduro Sport
De Beta RR50 Enduro Sport is het sportieve broertje van de standaard RR50 Enduro, en heeft wat fine-tuning ondergaan waardoor de performance naar een nog hoger niveau is getild. Zo is er een andere achterbrug aanwezig, een andere voorvork, zijn er lichtmetalen wielen aanwezig, is achtertandwiel van aluminium gemaakt, en is het remsysteem geüpgrade. De Sport doet er dus nog een schepje bovenop!
Wat is er anders aan de Beta RR50 Enduro Sport uitvoering?
De Beta RR50 Enduro Sport is het duurdere broertje van de standaard RR50 Enduro. Er zijn een aantal verschillen die de Sport anders maken. Zo is de achterbrug (achterwielophanging) gemaakt van aluminium. Het materiaal is een stuk lichter wat de rijeigenschappen weer op een positieve manier beïnvloeden. Tevens is er bij de Sport gebruik gemaakt van een PRO-LINK systeem. Maar er is nog veel meer geüpgrade… en dat lees je hieronder.
Voorvering is een slag groter dan de standaard uitvoering
Wat bij schakelbrommers in crossmotor uitvoering een van de belangrijkste onderdelen is, is de voorwielophanging, welke ook wel voorvork of voor voor-schokbreker wordt genoemd. De voorvork bij de Sport uitvoering is van een zwaarder kaliber. De normale Beta RR50 Enduro heeft een voorvork van 37mm en deze ‘Beta RR50 Enduro Sport’ heeft een voorvork van 40mm. Een slag groter dus.
Lichtmetalen velgen maken de wielen lichter
Verder beschikt de Beta RR50 Enduro Sport EURO5 over lichtmetalen velgen die wederom de rijeigenschappen positief beïnvloeden. Voor is dat een 21 inch en achter een 18 inch. De spaken zijn van staal zodat alle impact wordt opgevangen door de flexibele spaken.
Remklauw met dubbele remzuiger
De remklauw op het voorwiel is uitgevoerd met een dubbele remzuiger welke de performance en betrouwbaarheid verder ten goede komen. Bij veel brommers en scooters wordt er nog gebruik gemaakt van een remklauw met enkele remzuiger. De hoeveel remkracht ligt bij een remklauw met dubbele remzuiger een stuk hoger en dat is een mooie upgrade bij de Sport!
Sport tandwiel op het achterwiel is geheel van aluminium
Het stalen double cradle frame is rood van kleur welke kenmerkend is voor de sport uitvoering. Dat er nog meer sportieve elementen opgenomen zijn in het ontwerp zie je ook bijvoorbeeld aan het achtertandwiel terug. Het tandwiel op het achterwiel is van aluminium gemaakt. Aluminium tandwielen zijn lichter van gewicht dan stalen tandwielen en daardoor is de performance van de Enduro Sport EURO5 ook net iets beter dan de standaard versie.
Kortom zijn er meerdere redenen te noemen om de Beta RR50 Enduro Sport te kopen. Zeker wanneer je alles uit je schakelbrommer wilt halen!
Hydraulisch remsysteem
Wat alle modellen hebben zijn flinke Wave remschijven. De remschijf op het voorwiel heeft een diameter van 260 mm en die op het achterwiel 220 mm. Dit zijn flinke afmetingen waardoor de RR50 Enduro van Beta rijkelijk bedeeld is. De hydraulische remmen staan garant voor verbluffende remprestatie, en bij deze Sport versie, en de Racing uitvoering, zijn die van een nog iets zwaarder kaliber. Bij veel schakelbrommers zie je nog een trommelrem op het achterwiel, zeker bij crossers, maar bij Beta zijn deze zaken nu gewoon standaard met hydraulische remschijven uitgerust. Een bijkomend voordeel van hydraulische remmen is dat je met minimale krachtinspanning zeer krachtig kunt remmen.
Speciale uitlaat maakt deze 2-takter EURO5
Beta is een doorgewinterde Italiaanse crossmotor fabrikant die net zo lang doorgaat totdat het perfect is. Perfectie streven ze na. Zo is Beta ook een van de zeer weinige fabrikanten die erin geslaagd is om een 2-takt motorblok te laten voldoen aan de strenge EURO5 norm. Bij EURO5 moet de uitstoot aan schadelijke uitlaatgassen teruggebracht worden, en Beta heeft daar iets slims op gevonden. Het uitlaatsysteem bij de RR50 Enduro heeft een ingebouwd terugwin systeem waardoor er minder schadelijke stoffen vrijkomen, en de sportieve crossbrommer voldoet aan de EURO5 norm!
Onderhoudsvriendelijke schakelbrommer
De Beta RR50 Enduro Sport is een zeer onderhoudsvriendelijke schakelbrommer. Beta is een merk dat zich begeeft in de racewereld, en daar draait alles om tijd. Een luchtfilter vervangen moet dus bijvoorbeeld ook snel gebeuren, en dan wil je niet 4 schroeven moeten loshalen. Op al dat soort zaken heeft Beta dus een oplossing gevonden om het onderhoud nog sneller en efficiënter te kunnen doen!
Opvoeren van deze Beta schakelbrommer geen probleem
Een van de grootste voordelen aan 2-takt brommers is dat ze eenvoudig zonder al te veel poespas zijn op te voeren. 2-takt is een stuk krachtiger en die voordelen kun je eenvoudig benutten.
Nu kun je ervoor kiezen om zelf je brommer op te voeren, maar bij ons kun je ook een opgevoerde schakelbrommer kopen! Als wij het doen dan blijft de garantie gewoon in tact. Wel moet je natuurlijk je aan de onderhoudsbeurten houden die de fabrikant voorschrijft om aanspraak te maken op de garantie. Om het je nog makkelijker, en goedkoper te maken, hebben wij ook een onderhoudspakket die je mee kunt bestellen. Zelfs een haal & brengservice behoort tot de opties. En wat het opvoeren betreft kun je in de optielijst zelf aangeven hoe snel je jouw schakelbrommer in crossmotor uitvoering wilt hebben.
Beta RR50 Enduro Sport EURO5 Kopen
Bij ons kun je vanaf nu de nieuwe Beta RR50 Enduro Sport kopen welke voldoet aan de nieuwe strenge EURO5 emissienorm. De uitlaatgassen zijn nog schoner geworden, en daardoor is er geen milieuzone die jij niet mag betreden met deze 45km p/u schakelbrommer. Bij ons kun je kiezen voor afhalen bij een van onze servicepunten, of gewoon lekker laten thuisbezorgen.
In 3 termijnen betalen is geen probleem!
Je kunt bij ons deze fraaie EURO5 schakelbrommer in termijnen betalen als je dat wilt. Je betaalt geen rente en er wordt niet gecheckt of je bij het BKR geregistreerd bent. Iedereen kan hierdoor bij ons een Beta RR50 kopen en betalen in 3 termijnen. De IN3 betaalmethode is heel flexibel en geeft je 60 dagen de tijd om het laatste termijn te betalen. Termijn 1 voldoe je nu, termijn 2 binnen 30 dagen, en termijn 3 binnen 60 dagen!
Leasen is kopen op afbetaling
Bij ons kun je ook probleemloos je Beta RR50 Enduro Sport EURO5 Leasen. Door de RR50 Enduro Sport te leasen kun je hem betalen in termijnen. Het voordeel hiervan is dat je niet eerst nog het geld bij elkaar hoeft te sparen. Kopen kan gewoon NU! Het enige wat je nodig hebt om te kunnen leasen is een inkomen. Heb je dat, dan kun je de lease gewoon online via onze brommer-webwinkel regelen!
Terug naar de Brommer - Technische (Brommer) specificaties
Beta RR50 Enduro Sport EURO5 50cc 2-takt EURO5
Motor - 50cc 2-takt
Terug naar de Brommer
Koeling - Watergekoeld
Voorband - 17 inch
Achterband - 17 inch
Voorrem - Schijfrem
Achterrem - Schijfrem
Brandstof - 95 ongelood + olie
verbruik - 1L : 20 km
Tankinhoud - 7 Liters
Gewicht - 110 Kilo
Elektrische start
Levertijd - +/- 2 weken
Garantie - 2 jaar - Brommer reviews (0)Beta RR50 Enduro Sport EURO5 heeft nog geen reviews. Deel uw ervaringen hierover door op Schrijf waardering te klikken. Terug naar de Brommer
- Rekenvoorbeeld Lease
Let op, minder rente betalen? Je kunt deze lening boete vrij aflossen. Het "totaal door u te betalen bedrag, kan verlaagd worden, wanneer u versneld aflost. Los de lening zo snel mogelijk af om geld te besparen.
Contante waarde Totale kredietbedrag Jaarlijks kosten-percentage Debet rentevoet(vast) Termijn bedrag per maand Duur krediet overeenkomst Totaal te betalen bedrag € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 12 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 18 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 24 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 36 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 48 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 60 € -----,-- - Bereken uw Lease bedrag zelf
Bereken lease maandbedrag: